Op vrijdag 1 april 2022 is het precies vijf jaar geleden dat Jisca de Graaf het stokje van haar moeder overnam. ,,Het is cliché, maar waar: de tijd gaat zo snel! Ik sta nu alweer vijf jaar aan het roer bij City Hairshop en dat doe ik met heel veel plezier’’, vertelt Jisca met een glimlach.
Een vernieuwde huisstijl voor City Hairshop
Ze heeft haar eigen draai aan de kapsalon weten te geven. ,,Eind 2019 hebben wij het interieur al aange- pakt. Nu is het tijd om onze huisstijl aan te passen. Dit doen we naar het interieur toe. Op die manier wordt het één geheel’’, legt Jisca uit. Een vernieuwde huisstijl houdt in dat er een nieuw logo is ontworpen en dat onder andere de stempelkaarten en cadeau- bonnen een nieuwe look krijgen. Alles op elkaar én het interieur afgestemd. ,,Ik ben heel erg blij met het resultaat’’, glimlacht Jisca. ,,Het past écht bij ons.’’ City Hairshop is een familie kapsalon. De salon is toegankelijk voor iedereen en dat is wat Jisca en haar team graag willen uitstralen. ,,Het gevoel van een warm bad als een klant over de drempel stapt. Huiselijk, toegankelijk en gezellig.’’
Een jubileum voor Jisca én een vernieuwde huisstijl. Twee redenen voor een feestje. ,,Vrijdag en zaterdag wat lekkers bij de koffie en dan kunnen we met elkaar de vernieuwde huisstijl bewonderen’’, geeft Jisca aan. De gehele maand april is er bij City Hairshop een leuke actie. ,,Iedereen maakt kans op leuke prijzen. Klanten krijgen een lotnummer mee naar huis en aan het einde van de maand trekken we hier een aantal winnaars uit. Denk daarbij aan een gratis knipbehandeling, korting op een kleurbehandeling of een gratis product van Keune’’, zegt Jisca enthousiast. Dat be- looft een feestelijke maand te worden!
Het plaatje is voor Jisca nu helemaal compleet: het interieur en de huisstijl kloppen bij het gevoel wat ze haar klanten mee wil geven. ,,Het is een totaalplaatje waar ik blij van word. Op deze manier kunnen we er zeker weer vijf jaar en nog veel langer tegenaan!’’, lacht de eigenaresse.